انا بعشقك مياده الحناوى

انا بعشقك مياده الحناوى



انا انا بعشقك انا ..... انا كلى لك انا انا بعشقك انا ..... انا كلى لك انا
انا انا .. انا انا انا انا .. انــــــــــا
يا من ملك روحى بهواه روحى بهواه
الامر لك طول الحياة ....طول الحياه
الماضى لك.. وبكره لك ..وبعده لك
انا فى سوهادى.. و فى منامى بنهدك
وبسالك
بتحبنى ولا الهواه عمره ما زارك
بتحبنى ولا انكتب على القلب نارك
قول يا حبيبى قـــــــــول .. قول يا ملك
انا انا انا بعشقك...انا انا انا بعشقك
انا انا انا بعشقك...انا بعشق
الكلمه اللى بتقولها وبعشق ضحكتك
انا انا انا بعشقك...انا بعشق الليل
اللى فى عيونك وبعشق رقتك
انا انا انا بعشقك...انا بعشق الارض
اللى عدت يوم عليها خطوتك
وبسألك بسألك بتحبنى
ولا الهواه عمره ما زارك
بتحبنى ولا انكتب على القلب نارك
بتحبنى ولا الهواه عمره ما زارك
بتحبنى ولا انكتب على القلب نارك
قول يا حبيبى قـــــــــول .. قول يا ملك
انا انا انا بعشقك... انا انا انا بعشقك
انا لما اقول ليله شوفتك
قولت اه اه اه ودة كانلى فين
وده كانلى فين
وده كانلى فين
بقا هو ده اللى انكتب اسمه هواه
فوق الجبين
انا انا انا بعشقك... انا انا انا بعشقك
و السلام .. ابتدينى بالسلام
و الكلام .. ابتدى بنا الكلام
وبسألك بسألك بتحبنى
ولا الهواه عمره ما زارك
بتحبنى ولا انكتب على القلب نارك
بتحبنى ولا الهواه عمره ما زارك
بتحبنى ولا انكتب على القلب نارك
ياللى هواك غير حياتى ودنيتى
جيت بالربيع غير اهاتى بضحكتى
انت الامل نور ليللتى ضحكتى
فى عيونى بسمه جويا همسه
بتسألك.. بتسألك
بتحبنى ولا الهواه عمره ما زارك
بتحبنى ولا انكتب على القلب نارك
بتحبنى ولا الهواه عمره ما زارك
بتحبنى ولا انكتب على القلب نارك
قول يا حبيبى قـــــــــول .. قول يا ملك

هناك تعليق واحد:

غير معرف يقول...

انا كلى لك انا يامن ملك روحى بهواة